RSS

Гайсинська ОДПІ інформує: Не пропустіть термін сплати податку на нерухомість!

Гайсинська ОДПІ звертає увагу, що обчислення суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється фіскальним органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.  
Якщо фізична особа є власником нерухомого майна, загальна площа якої перевищую пільгову, то необхідно отримати податкове повідомлення-рішення про сплату податку.
Таке податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) фізичній особі фіскальним органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) роком, тобто до 1 липня 2017 року.
Фізичні особи мають право звернутися з письмовою заявою до фіскального органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: – об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток; – розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості; – права на користування пільгою із сплати податку; – розміру ставки податку; – нарахованої суми податку.
У разі виявлення розбіжностей між даними фіскальних органів та даними, підтвердженими фізичною особою на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, проводиться перерахунок суми податку і фіскальний орган надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення.
Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Податок сплачується за місцем розташування об’єкта нерухомості протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Порядок сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки визначено ст. 266 Податкового кодексу України.
КОЛИ ПОДАТКОВІ НАКЛАДНІ НЕ БЛОКУВАТИМУТЬСЯ?
Гайсинська  ОДПІ нагадує, що наказом Мінфіну від 13.06.2017 року №567 затверджені Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, та вичерпний Перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Звертаємо увагу, що разом з критеріями оцінки ступеня ризиків для зупинення реєстрації податкових накладних, Наказ №567 містить перелік ознак, відповідність яким надасть можливість уникнути Моніторингу та блокування реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Зокрема,  Наказ №567 містить чотири показники, які дозволять не потрапити під дію Моніторингу:
якщо податкова накладна не видається покупцю та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;
у разі, коли обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних, зареєстрованих у ЄРПН у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, становить менш ніж 500 тис. грн., та керівник — посадова особа такого платника податку є особою, що обіймає аналогічну посаду не більше ніж у 3-х діючих платників податків;
якщо загальна сума сплачених у 2016 році сум єдиного внеску та податків і зборів (окрім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в ЄРПН, становить більш ніж 5 млн. грн. (ознака використовується з 01.04.2017 р. до 01.01.2018 р.);
одночасно значення показників D та P має таку величину: D>0,05, Р<Рм х 1,3 (формула розрахунку цих показників викладена в підпункті 4 пункту5 Критеріїв). Тобто, «податкове навантаження» (D) має бути не менше 5% (без врахування ввізного ПДВ), а загальна сума ПДВ  у складених за місяць податкових накладних (P) не повинна перевищувати більш ніж на 30 % максимальну місячну суму ПДВ за останні 12 місяців (Рм).
Додамо, що сам факт надання інформації про види діяльності і товари що придбаваються / постачаються (додаток до Критеріїв – Таблиця даних платника податку), не захистить від блокування податкової накладної.
Враховуючи вищевказане, у разі, якщо за результатами перевірки ДФС установлено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній із наведених ознак — така податкова накладна/розрахунок коригування не підлягає Моніторингу.

Print Friendly

Ви можете залишити ваш коментарій нажче.

Залишіть будьласка коментарій

Введіть цифри з малюнку: